جایگاه تلویزیون شهری در شهر های بزرگ و کوچک

جایگاه تلویزیون شهری در شهر های بزرگ و کوچک

سازوکار کسب و کارها شفاف و روشن است: در بخش هایی که بیشترین تراکم جمعیت وجود دارد فروش ساده تر است؛ از این رو، آگهی های بازرگانی شما روی بیشترین مخاطبان تاثیر می گذارد.  زمانی تلویزیون بهترین رسانه برای جلب توجه خریداران بالقوه بود. کانالهای تلویزیونی زیاد شدند، کانالهای تبلیغاتی رایگان تاسیس شدند و رفته رفته تاثیر تبلیغات تلویزیونی روی مردم کم شد. از این رو توجه شرکتهای تبلیغاتی به فضاهای شهری و افرادی که در خیابانها بودند جلب شد، که این امر باعث ظهور تلویزیون های شهری بزرگ ( که در ابتدا به طرز وحشتناکی گران بودند) شد ، این نمایشگرها در جلب توجه رانندگان بی حوصله و خسته و عابرین پیاده ای که منتظر وسیله ی نقلیه عمومی بودند بسیار سودمند از کار درآمد که این امر موجب شد تلویزیون های شهری در میدانهای پرجمعیت، چهار راههای شلوغ و سپس در بزرگراههای اصلی نصب شوند.
درحال حاضر، شهرهای بزرگ جهان از تلویزیون های شهری پر شده اند. برای مثال، امروزه  بیش از صد نمایشگر LED در مسکو و بیش از دها دستگاه در سن پترزبورگ وجود دارد. البته به این تعداد محدود نمی شوند و تلویزیون های شهری LED بیشتری وجود دارند، باید دانست این تعدد با توجه به هزینه های نصب و نگهداری و برخی از هزینه های پیش بینی نشده بسیار قابل توجه می باشد.
نصب یک نمایشگر LED شهری جدید در یک شهر بزرگ دیگر جز خبرهای داغ به حساب نمی آید. اما بکارگیری شبکه ای از نمایشگرهای LED در شهرهای کوچک، امری قابل توجه است. مردم در خارج از روسیه نام شهرهایی مثل دیمیتروفگراد، موروم و سروف که هر کدام جمعیتی حدود 100 هزار نفر را دارند، کمتر شنیده اند. اما جالب است که بدانید این شهرهای کوچک هم در نصب شبکه هایی تلویزیون های شهری LED پیشتاز هستند. برای مثال،vidnoje (منطقه مسکو) و okha(منطقه ساخالین) شهر نیستند، بلکه شهرک محسوب می شوند اما حتی این شهرکها هم شبکه نمایشگر LED سطح بالای خود را دارند.
Dmitry Melchuk (دیمیتری ملچاک)، نماینده آزانس تبلیغاتی در منطقه ای کوچک می گوید: به طور طبیعی، مخاطبان ما خیلی کمتر از مخاطبانمان در شهرهای بزرگ است. اما تبلیغ کنندگان به دنبال شناساندن و به خاطر سپردن برندها هستند،که این هدف در تلویزیون های شهرهای کوچک، بسیار قابل دسترس تر از شهرهای بزرگ است.
این روال در نقاط دیگر دنیا نیز به چشم می خورد ؛ برای مثال اخیرا، یک شرکت تبلیغات شهری در شهر کوچک اردمور در اوکلاهامای آمریکا تصمیم به نصب شبکه ای از تلویزیون های شهری، علیرغم جمعیت حدودا 25 هزار نفری در این مکان گرفت. این شبکه، بزرگ نیست ، تنها 3 تابلوLED، اما آژانس مصمم است تعداد تلویزیون شهری را افزایش دهد
تلویزیونهای شهری دیجیتالی LED در چنین مکان دور افتاده و متروکی به یک شور و هیجان عمومی تبدیل شده است. نتیجه ای که در این شرایط حاصل می شود این است که تبلیغات در این نمایشگرها و در میان این جمعیت کوچک که هر کسی دیگری را می شناسد، باعث ارتقا موقعیت تبلیغ کنندگان می شود. به عنوان مثال در 45 روز کاری اول این شبکه ، سود رسانی ( بر اساس شاخص فروش زمان تبلیغ) بیش از 90 درصد محاسبه شد. شاید اگر این عدد را با میانگین شاخص سود رسانی در تلویزیونهای شهری یک شهر بزرگ مثل مسکو مقایسه کنید بهتر متوجه این تفاوت شوید: این شاخص در مسکو و در بهترین وضعیت به هیچ وجه از 56% فراتر نمی رود
 
[تعداد رای های دریافتی :1 [امتیاز مطلب :9 از 10]
شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :

تصاویر این صفحه
تنظیمات

مطالب مرتبط


    این پرونده را به اشتراک بگذارید :

    Facebook Twitter Google LinkedIn

    برچسب ها

    تلویزیون شهری

    تابلو روان

    ساخت تلویزیون شهری

    ساخت تابلوروان

    ساخت تابلو صرافی

    تابلو صرافی

    لیست قیمت تلویزیون شهری

    لیست قیمت تابلو روان

    تابلو ال ای دی

    ماژول تابلو روان

    ماژول تلویزیون شهری

    تابلو روان دست دوم

    تابلو روان چیست

    تابلو روان رنگی

    تابلو روان اتوبوسی

    ماژول 3in1

    ماژول smd

    تلویزیون smd

    تابلو smd

    تعمیر تابلو روان

    انواع ماژول ال ای دی

    ماژول rgb

    تابلو روان تک رنگ قرمز

    تابلو روان تک رنگ سبز

    تابلو روان تک رنگ آبی

    تابلو روان فول کالر

    نمایندگی مرکزی تابلو روان

    تابلو ثابت led

    مجتبی کیانی صابر

    مرتضی کیانی صابر

    تابلو سازی میدان شهدا

    تابلو سازی خیابان 17 شهریور

    تابلو سازی خیابان گرگان

    تابلو سازی خیابان مدنی

    تابلو سازی میدان بهارستان

    تابلو سازی خیابان پیروزی

    تابلو سازی در بازار

    تابلو سازی چهارراه سر چشمه

    تابلو سازی سه راه امین حضور

    تابلو سازی خیابان ری

    تابلو سازی خیابان امام خمینی

    تابلو سازی خیابان مصطفی خمینی

    تابلو سازی دروازه شمیران

    تابلو سازی پیچ شمیران

    تابلو سازی میدان سپاه

    آموزش ساخت تابلو روان

    آموزش تابلو روان

    آموزش

    آموزش برنامه ریزی تابلو روان

    دانلود برنامه تابلو روان

    تعمیر تلویزیون شهری

    دانلود نرم افزار تلویزیون شهری

    دانلود نرم افزار لیستن

    آموزش نرم افزار لیستن

    دانلود نرم افزار HD

    آموزش نرم افزار HD

    دانلود نرم افزار هویدو

    آموزش نرم افزار هویدو

    نرم افزار Hdplayer

    کانفیگ برد تابلو روان

    کانفیگ دستی برد تلویزیون شهری

    کانفیگ اماده برد تلویزیون شهری

    قطعات تابلو روان

    تابلو روان نرم افزار

    تابلو روان تهران

    تبلیغات محیطی

    انواع تبلیغات

    قیمت تلویزیون شهری دات پیچ

    دات پیچ چیست

    پنل تلویزیون شهری

    قیمت پنل تلویزیون شهری

    تعرفه تبلیغات تلویزیون شهری

    کاربرد تلویزیون شهری

    تلویزیون شهری تهران

    هرتز در تلویزیون شهری

    هرتز چیست؟

    هرتز چه تاثیری در کیفیت تلویزیون شهری دارد؟

    کیفیت تلویزیون شهری

    واحد های اندازه گیری کیفیت تلویزیون شهری

    کاندال

    شدت نور

    بیت ریت


    یادداشت کاربران

    درج یک یادداشت :

    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    3 + 3 = ?