مازایای به کار گیری تلویزیون شهری

نمایشگر های بزرگ شهری عمدتا به دلیل ارزان شدن بهره مندی از آنها برای شرکت ها به واسطه رشد فناوری ، پایین آمدن هزینه های مربوط به اینترنت و افزایش کیفیت آن علاقه عمومی به مشاهده پیام های پویا به جای ایستا با سرعتی تصاعدی در سرتا سر جهان رشد کرده و در حال تصاحب سهم بازار سایر رسانه های تبلیغاتی می باشد

مازایای به کار گیری تلویزیون شهری

نمایشگر های بزرگ شهری عمدتا به دلیل ارزان شدن بهره مندی از آنها برای شرکت ها به واسطه رشد فناوری ، پایین آمدن هزینه های مربوط به اینترنت و افزایش کیفیت آن علاقه عمومی به مشاهده پیام های پویا به جای ایستا با سرعتی تصاعدی در سرتا سر جهان رشد کرده و در حال تصاحب سهم بازار سایر رسانه های تبلیغاتی می باشد. بر اساس تحقیقات به عمل آماده توسط گروه بین المللی مشاوران ABI (www.abiresearch.com) حجم بازار جهانی برای این رسانه از 1/3 میلیارد دلار در سال 2010 به 4/5 میلیارد دلار در سال 2017 خواهد رسید این یعنی رشدی بیش از 300 در صد در طول شش سال

مزایای بکار گیری تلویزیون های شهری :

از جمله مزایای این رسانه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

رسانه ای فراگیر با تونایی دستیابی به آحاد جامعه در هر کجای محیط خارج از خانه

مکملی عالی و بی نظیر برای تشخیص،شناسایی و به یاد آوری کمپین های تبلیغاتی تلویزیونی و مطبوعاتی

رسانه ای مدرن،خلاقانه، همسو با آخرین فناوری ها ومنطبق با سلیقه مخاطب

شامل محتوایی به غایت پویا و جذاب در برابر محتوای ایستا در تبلیغات به روش بیلبوردهای سنتی

دارای شمار نا محدود مخاطب و بیننده به جهت عدم محدودیت در زمان پخش، محل قرارگیری و محتوای قابل پخش

سازگار با همه نیازهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی و داری قابلیت تغییر پیام و محتوا در کسری از ثانیه

بی نیاز به هرگونه هزینه اضافی برای نصب های پر هزینه و زمان بر یا بابت سایر فناوری ها دیگر مانند چاپ

مزایای بکار گیری تلویزیون های شهری :

در کنار مزایای کیفی بر شمرده شده خوب است به مزایای کمی و مطالعه شده این رسانه به شرح ذیل توجه فرمایید.

73%مصرف کنندگان خرید از مراکزی را ترجیح می دهند که مجهز به نمایشگرهای بزرگ شهری باشند.

52%مشاهده کنندگان قادرند تا پیام های پخش شده را بیاد آورند.

33%از عابرین از مقابل نمایشگرهای بزرگ شهری برای مشاهده پیامهای در حال پخش توقف کرده یا مکث میکنند.

این رسانه احتمال خرید را تا 37% افزایش میدهد.

این رسانه میل و علاقه به خرید در آینده را تا 33% افزایش میدهد.

این رسانه آگاهی از برند و یاد آوری آنرا تا 48% افزایش میدهد.

این رسانه احتمال خرید مجدد را تا 33%افزایش میدهد.

 

[تعداد رای های دریافتی :1 [امتیاز مطلب :9 از 10]
شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
تنظیمات

مطالب مرتبط


    این پرونده را به اشتراک بگذارید :

    Facebook Twitter Google LinkedIn

    یادداشت کاربران

    درج یک یادداشت :

    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    8 + 3 = ?