تبلیغات محیطی

تبلیغات اینجا، تبلیغات آنجا، تبلیغات همه جا. فرد از زمانی که بیدار میشود تا زمانیکه به خواب میرود به طور متوسط در معرض چندین هزار آگهی تبلیغاتی قرار میگیرد . این تبلیغات شامل تلویزیون، روزنامه، مجله، رادیو،تلویزیون های شهری ، اینترنت و صدها تبلیغ دیگر میباشد. در چنین دنیای شلوغ اگر جنس یا خدماتی برای عرضه کردن دارید مجبور می شوید به همین عرصه بپیوندید و حتما برای شغل و محصول خود تبلیغات کنید و در اصل اگر برای محصول خود هیاهو به راه نیندازید نه تنها شانس موفقیت را از دست میدهید، بلکه مطمئنا شکست خواهید خورد.

تبلیغات محیطی

چرا باید از تبلیغات کنیم؟
تبلیغات اینجا، تبلیغات آنجا، تبلیغات همه جا.
 فرد از زمانی که بیدار میشود تا زمانیکه به خواب میرود به طور متوسط در معرض چندین هزار آگهی تبلیغاتی قرار میگیرد . این تبلیغات شامل تلویزیون، روزنامه، مجله، رادیو،تلویزیون های شهری ، اینترنت و صدها تبلیغ دیگر میباشد.
در چنین دنیای شلوغ  اگر جنس  یا خدماتی برای عرضه کردن دارید مجبور می شوید به همین عرصه بپیوندید و حتما برای شغل و محصول خود تبلیغات کنید و در اصل اگر برای محصول خود هیاهو به راه نیندازید نه تنها شانس موفقیت را از دست میدهید، بلکه مطمئنا شکست خواهید خورد.
چرا باید از تبلیغات محیطی استفاده کرد
ولی تبلیغات چیست؟
روزی شخصی گفت : تبلیغات دروغ گفتن به مردم و مجبور کردن آنها به خریدن چیزهایی است که اصلا لازم ندارند. خنده دار است؟ نه – آیا بدبینانه است؟ حتما – آیا غلط است ؟ قطعا – در سری دیگر آبراهام لینکین میگوید گاهی اوقات میتوانید همه مردم را گول بزنید، همیشه میتوانید بعضی از مردم را گول بزنید اما همیشه نمیتوانید همه مردم را گول بزنید.
پس میبینیم دنیای تبلیغات دنیای هنر و صداقت است. یعنی در عین حال که حقیقت را میگویید ، آنرا باید چنان زیبا و هیجان انگیز بیان کنید که توجه افراد را به خود جلب کرده و آنها را ترغیب به خرید کنی
چرا باید از تبلیغات محیطی استفاده کرد؟
تبلیغات محیطی یک روش عالی برای دست یافتن به افراد در مکان های زندگی، کار و بازار کاری آنهاست.
تبلیغات محیطی، رسانه ای است که در همه جا حضور دارد و هنگامیکه خلاقیت با آن ترکیب شود، محیط های تبلیغاتی جدیدی را ایجاد می کند که قبلا وجود نداشته اند. محیط های تبلیغاتی که می توانند افراد را در مسیرشان متوقف سازند.
با ادغام این رسانه های سنتی و غیر سنتی، محیط بیرون طیفی از انتخاب های رسانه ای را ارائه می دهد که بی نظیر هستند. انتخاب ها و ترکیبات تنها به وسیله ی تصور ما محدود می شوند.
چرا باید از تبلیغات محیطی استفاده کرد
برخی آمارها از تبلیغات محیطی
بیشتر افراد ۷۰ درصد وقتشان را در خارج از منزل می گذرانند
این روزها مردم، زمان زیادی را خارج از منزل می گذراند، با این وجود بودجه های تبلیغاتی بسیار اندکی صرف تبلیغات محیطی می شوند.
آمار درصد صرف وقت مردم در بیرون از منزل
تبلیغات محیطی یکی از مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات است
از قدیم CPM (هزینه برای هر هزارنفر) برای تبلیغات محیطی یکی از کم هزینه ترین موارد بوده است، به طوریکه تنها نسبت به تبلیغات رادیویی در رتبه دوم قرار می گیرد. این امر برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟ دسترسی به افراد بیشتر با هزینه ی کمتر. بسیار ساده است، درست است؟
نمودار میزان هزینه برای هر هزار نفر
تبلیغات محیطی در ذهن مخاطب ماندگار میشود
مصرف کنندگان از محیط آگاه هستند. همانطور که آنان زندگی روزمره شان را می گذرانند، از تبلیغاتی که مشاهده می کنند یادداشت برداری می کنند. این گراف آمار روبرو شدن مصرف کنندگان با رسانه های خاص را نشان می دهد که توسط آنها گزارش شده است
چرا باید از تبلیغات محیطی استفاده کرد
مقایسه ی تبلیغات محیطی با دیگر گزینه های تبلیغاتی
برخلاف تلویزیون، رادیو و یا صنعت چاپ، تبلیغات محیطی رسانه ای می باشد  که نمی تواند خاموش شود یا خاتمه داده شود. مشاهده کنندگان نمی توانند در حین عبور از کنار یک تبلیغ محیطی یا ورود به محدوده ی دید نمایشگرهای تعبیه شده به صورت استراتژیک-مانند بیلبوردها- آنها را رد کنند. در مورد تلویزیون، رادیو، صنعت چاپ و اینترنت، مصرف کنندگان دارای این اختیار هستند که کانال را عوض کنند، تبلیغ را رد کنند، آن صفحه را رد کنند (یا از بین ببرند) و یا صفحه مرورگر را ببندند.
در تبلیغات محیطی مصرف کنندگان به فضاهای تبلیغاتی کنترل ندارند. این امر به تبلیغ کنندگان این قدرت را می دهد که چگونه و کجا یک تبلیغ را به نمایش بگذارند. تبلیغات محیطی به تبلیغ کنندگان کنترل بیشتری بر فضای تبلیغاتیشان می دهد، از طریق “تاثیر استفاده از ویدئو” و ارائه ی بی نظیر گزینه های رسانه ای مختلف. این در حالیست که رسانه های تبلیغاتی دیگر کنترل کمتری را به تبلیغ کنندگان ارائه می کنند!
چرا باید از تبلیغات محیطی استفاده کرد؟
آیا تبلیغات محیطی یعنی بیلبورد یا تلویزیون شهری ؟
خیلی از افراد هنوز فکر میکنند که تبلیغات محیطی تنها شامل بیلبورد میشود. البته بیلبوردها هنوز با قوت به کار خود ادامه می دهند و یکی از قویترین ابزارهای رسانه محیطی هستند. تبلیغات محیطی چیزی بیش از بیلبوردها است. رسانه های مهیج جدیدی به دنیا معرفی شده است که می توانند به راحتی برروی مخاطبان نهایی شما تاثیر فوق العاده قوی بگذارند و آنها را درگیر کرده و اغوا کنند.
 
مطالب مرتبط

    [تعداد رای های دریافتی :1
    [امتیاز مطلب :9 از 10]
    شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
    تنظیمات

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    5 + 2 = ?

    مقالات تلویزیون شهری